Обмін та повернення

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення з проханням про повернення або обмін товару, уточніть причину повернення/обміну товару.

В разі відсутності в наявності відповідного товару для обміну понад 14 днів, покупець може отримати повернення коштів за оплачений попередньо товар.

Повернення товару від покупця

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не належить до групи спеціальної маркетингової пропозиції, де покупець при замовленні підтвердив свій намір обрати товар саме з цієї групи, що не підлягає поверненню;
  • товар не використовувався, не має слідів носки та/або запахів, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
  • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.

Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

Вимоги покупця задовільняються відразу, а при необхідності перевірки якості товару, який повертається — протягом 14 днів або за домовленістю з покупцем.

При отриманні товару у відділенні поштової служби, ми знову уважно оглядяємо його, перевіряємо:

  1. Якщо виявлені брак, пошкодження або неповна комплектація товару, покупцеві буде відмовлено в поверненні.

В такому випадку заповнюється Акт прийняття-передачі, в якому опишіть товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі заповнюється в 3-х примірниках: копії видаються продавцю і покупцеві, оригінал залишається у відділенні поштової служби.

  1. Якщо товар візуально не має дефектів, продавцю необхідно прийняти його для більш детального огляду.

При огляді товару складається Акт огляду товару, та, якщо можливо, проводиться відео фіксація даного процесу. Якщо детальний огляд товару виявив порушення правил експлуатації товару чи його товарного вигляду,  покупцеві буде відмовлено в поверненні товару, паралельно відправивши йому копію акту огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал залишається в магазині.

Складання і надання покупцеві копій Акту прийому-передачі та Акту огляду товару може допомогти у врегулюванні спірних ситуацій.

Повернення грошових коштів покупцю

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем,  можна провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим самим способом платнику протягом 30 днів з моменту повернення. 

Кошик